loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 190 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

متولد اردیبهشت : شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

متولد خرداد : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد تیر : امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

متولد مرداد : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد شهریور : امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

متولد مهر : اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

متولد آبان : حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یكنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نكنید تا موقعی كه كار نكنید هیچ مزدی دریافت نخواهید كرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش كنید. انجام دادن وظایف كاری و افتخار كردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

متولد آذر : اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

متولد دی : امروز ماه کامل شما را از آرزوهایتان و درک اینکه چگونه آنها کاملاً بنیاد خانه و خانواده‌تان را تغییر می‌دهند آگاه می‌کند. این دلیل نمی‌شود که شما مجبور شوید بین این دو یکی را انتخاب کنید؛ فقط احساس می‌شود که دو جنبه زندگی شما بسیار از هم جدا افتاده‌اند. زندگی‌تان را راحت بگیرید، برای اینکه تصمیم‌هاتان در چند روز آینده واضح‌تر خواهند شد.

متولد بهمن : شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

متولد اسفند : برنامه شما برای آینده‌تان ممکن است این باشد که در یک فرصت خوب بال‌هایتان را باز کنید. بعضی اوقات احساس می‌کنید که بعضی کارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید که برای ایجاد تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید که ضرب العجل شما آنقدر نزدیک نیست که باعث دلشوره و نگرانی تان شود. نقش شما در اتفاقاتی که دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی کنید از خود راضی نشوید. آگاهانه محدود کردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمرکز شما روی چیزهایی که نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,074
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,074
  • بازدید ماه : 120,530
  • بازدید سال : 456,407
  • بازدید کلی : 7,076,282