loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 284 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

فروردین:

 

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

 


اردیبهشت:

 

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

 


خرداد:

 

چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می خواهد تصمیم بگیرید. امروز دلتان می خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است. مسائل اقتصادی امروز ذهنتان را به خود درگیر کرده اند ولی ذهنتان برعکس همیشه در این زمینه خوب کار نمی کند. یکی دو روز به خودتان وقت بدهید و اوضاع را مثل روز اول خواهید کرد. به عشقتان محبت کنید تا او نیز محبتی که نیاز دارید را به شما بدهد.

 

 

تیر:

 

برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

 


مرداد:

 

اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

 


شهریور:

 

دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

 


مهر:

 

خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.

 


آبان:

 

آخرین باری که به جای خواسته های دیگران به خواسته های خودتان فکر کرده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد خیلی وقت است این کار را نکرده اید، پس همین الان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. البته بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای شش ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوشته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید. اگر با عشقتان قرار دارید سعی کنید امشب را برای او به یاد ماندنی بکنید.

 


آذر:

 

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

 


دی:

 

شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد

 

 

بهمن:

 

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

 


اسفند:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 3,787
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 33,862
  • بازدید ماه : 117,354
  • بازدید سال : 453,231
  • بازدید کلی : 7,073,106