loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 255 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

 

اردیبهشت:

امروز انرژی زیادی دارید و می توانید در حوزه کاری خود خلاقیت های زیادی داشته باشید. حتی در زندگی شخصی یا فضای داخلی خانه نیز می توانید تغییراتی ایجاد کنید. اصلا امروز زمان تغییرات است. زمان ایجاد تفاوت. کارهایی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا روش کارهای خود را عوض کنید. یا مثلا در اتاق های خانه بچرخید و ببینید جای چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید. کارهای دستی یا پروژه های هنری انجام دهید. امروز باید از خلاقیت و احساسات ناب خود استفاده کنید.

 

خرداد:

امروز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که از آن روزهایی است که نمی توانید جلوی دهانتان را بگیرید و ممکن است حرف هایی بزنید که ناراحت کننده و یا دردسر ساز باشند. کلمات را به دقت انتخاب کنبد تا مبادا ایجاد سوءتفاهم کنند و سعی کنید دل کسی را نشکنید. هرچقدر بیشتر روی کارتان تمرکز کنید نتایج بهتری خواهید گرفت و در پایان روز لایق دریافت پاداش کارتان خواهید بود. دلتان می خواهد همراه با عشقتان تجربه هایی جدید داشته باشید. هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید، در درون دلتان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی برای آن بیابید.

 

تیر:

امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

 

مرداد:

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. در این زمینه می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که توانایی رویارویی با عواقب احتمالی آنها را ندارید و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. احساس فشار ناشی از کار و مسئولیت هایی که دارید شما را خسته کرده است، در این زمینه بهترین همراه شما همسرتان خواهد بود. از او بخواهید در کنارتان باشد و نیاز های خود را با او در میان بگذارید. آنهایی که تنها هستند امروز ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید

 

شهریور:

امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

 

مهر:

امروز مهربان هستید و یک نفر از این احساس مهربانی سود می برد.اگر همسرتان سرش شلوغ است سعی کنید با جذابیت و مهربانی او را از این نگرانی ها دور کنید.

 

آبان:

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

 

آذر:

از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید. ممکن است پی به چیزهایی ببرید که در گذشته حقیقت آنها از شما مخفی شده و اکنون واقعیت آنها برای شما آشکار شده است. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای اینکار بهتر است خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

 

دی:

امروز عینک خوش بینی به چشم هایتان زده اید و آسمان آفتابی را می بینید اما ابرهای سیاهی که نزدیک می شوند را نادیده می گیرید. بهتر است به کسانی که به شما وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما توانایی برآورده سازی این وعده ها را در آنها نمی بینید اعتماد نکنید. انرژیتان را برای چیزی که از نتیجه اش مطمئن نیستید حرام نکنید و خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و بی بازده نکنید. عشق رویاهای شما کیست؟ از او فرار نکنید. راجع به آنچه که در ذهنتان می گذرد با او حرف بزنید، امروز فرصت مناسبی برای فرصت های سازنده است. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز فرصتی مناسب برای بیان خواسته هایتان و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها است.

 

بهمن:

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

 

اسفند:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 3,938
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 34,013
  • بازدید ماه : 117,505
  • بازدید سال : 453,382
  • بازدید کلی : 7,073,257