loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 247 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

آفرین! شما توفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

 

اردیبهشت:

امروز شاید مجبور شوید بین یک وضعیت اضطراری در خانه و محل کار یکی را انتخاب کرده و در اولویت قرار دهید. هرچند وضعیت دشواری به نظر می رسد اما در فهم اینکه کدام یک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند به شما کمک خواهد کرد. امروز انگار اطرافیانتان متوجه منظور شما نمی شوند و حرف زدن با آنها و رساندن منظورتان برایتان کمی سخت خواهد بود. گاهی اوقات بهترین کار ممکن گذراندن یک بعد از ظهر آرام در خانه است. همراه با عشقتان در خانه بمانید و یک شام خانگی لذت بخش بخورید. اگر مجرد هستید فرصت خوبی است برای اینکه دوستان صمیمیتان را که از مصاحبت آنها لذت می برید به خانه خود دعوت کنید.

 

خرداد:

زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

 

تیر:

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 

مرداد:

وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

 

شهریور:

احساس نا امنی از لحاظ اقتصادی شما را نگران و عصبی کرده است. وقتی شما برای داشته هایتان شکرگزار نیستید چگونه انتظار دارید چیزی بیش از آن را به دست بیاورید؟ در مورد این نگرانی هایتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، شاید او بتواند شما را آرام کند. شما انسانی سیاستمدار و با تدبیر هستید و برای هر مشکلی می توانید راه حلی بیابید، اما گاهی تنها کاری که می توانید برای دوستانتان انجام دهید این است که به حرف هایشان گوش کنید. امروز بهتر است سکوت کنید و از پاسخ دادن و نصیحت کردن خودداری کنید. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی بیهوده بازدارنده است.

 

مهر:

امروز روز بسیار خوبی است برای این که به بدن خودتان رسیدگی کنید. با گفتن اینکه کمر دردتان و یا درد زانویتان به زودی خوب می شود خودتان را گول نزنید. تلفن را بردارید و از دکترتان وقتی برای ملاقات بگیرید. اگر یک روز برای خودتان وقت بگذارید به جایی بر نمی خورد. امروز در انتخاب هایتان دچار مشکل خواهید شد. از طرفی دلتان می خواهد همه چیز صحیح و عادلانه باشد، از طرفی دیگر نیز جاه طلبی شما باعث می شود تمایل داشته باشید خودتان را در اولویت قرار دهید. اما حتی اگر این کار را می کنید سعی کنید با مهربانی همراه باشد. چنانچه کسی را دوست دارید امروز فرصت مناسبی است که تصمیمات جدی در مورد رابطه خود بگیرید و تکلیف خودتان را معلوم کنید.

 

آبان:

فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

 

آذر:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

 

دی:

امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

 

بهمن:

امروز اطرافیان جذب کاریزما و جاذبه شما می شوند. از این فرصت برای جلب توجه فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز سرشار از ایده های خلاقانه برای شما خواهد بود. اما پیش از اجرایی کردنشان حتما درست به آنها فکر کنید. ارتباط های شما هم امروز خوب هستند و خیلی خوب می توانید اطرافیان را درک کنید. این همه هیجان مثبت کمک می کند تا همه کارهای عقب افتاده را خیلی راحت انجام دهید. یا حتی برای تمیز و مرتب کردن خانه وقت بگذارید.

 

اسفند:

امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 3,577
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 33,652
  • بازدید ماه : 117,144
  • بازدید سال : 453,021
  • بازدید کلی : 7,072,896