loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 254 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی FIFA 15 Ultimate Team |  فیفا 2015

بازی FIFA 15 Ultimate Team بازی محبوبی است که از سوی شرکت EA SPORTS ارائه شده و یکی از برترین بازی های ورزشی ساخته شده برای اندروید تا به این تاریخ می باشد. در فیفا 2015 چیزی در حدود 10 هزار بازیکن از سراسر دنیا وجود داشته و 500 تیم رسمی در 30 لیگ متفاوت وجود دارد.

گرافیک بازی در مرحله بالایی بوده و تا حد زیادی جزئیات قابل مشاهده اند.گیم پلی بازی بسیار جذاب طراحی شده و کنترل بازیکنان به راحتی انجام می شود. قابلیت های متفاوت و زیبایی نیز در بازی به کار رفته است. به عنوان مثال شما می توانید با به دست آوردن و خرید بازیکنان از تیم متفاوت آن ها را در اختیار گرفته و تیم محبوب و رویایی خودتان را بسازید و با دیگر تیم ها به رقابت بپردازید.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار جذاب بازی، قابلیت پشتیبانی از دسته های بازی کنسول های مختلف می باشد. در این بازی شما می توانید هم با گوشی یا تبلت هم به کنترلر به بازی کردن بپردازید و همانند رایانه خانگی از بازی کردن لذت ببرید.

در بازی FIFA 15 Ultimate Team شما می توانید نیرو و استعداد های بازیکنان تیم خود را افزایش و ارتقا دهید، به بازیکنان تمرینات جسمانی متفاوت داده و توانایی آن ها در انجام کار های متفاوت را بالاتر ببرید.همه چیز مهیاست تا بهترین تجربه بازی در اندروید برای شما رقم بخورد.

ویژگی های بازی FIFA 15 Ultimate Team :

-ایجاد تیم مورد علاقه و رویایی و خرید بازیکنان مختلف
-وجود 30 لیگ و استادیوم حقیقی در بازی
-قابلیت ارتقا و افزایش استعداد و توانایی بازیکنان
-وجود 500 تیم حقیقی در لیگ های متفاوت وجهانی

راهنمای نصب بازی FIFA 15 Ultimate Team :

ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و نصب نمایید و سپس دیتا را از حالت فشرده خارج کنید، پوشه com.ea.game.fifa15_row را در مسیر SDcard/Android/Obb کپی نمایید و سپس بازی را اجرا کنید.

تصاویر محیط دانلود بازی FIFA 15 Ultimate Team فیفا 2015

دانلود فایل APK
  • نسخه اندروید: اندرويد 2.3 و بالاتر
  • حجم: 20.0 مگابایت
  • راهنما: فایل APK آن را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.
دانلود با کد کیو آر
برچسب ها دانلود , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید اموزش , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید دانلود مستقیم , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه اندروید , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه ایفون , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه رایگان , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه کامپیوتر , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید دانلود با لینک م , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید ورژن جدید , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید ورژن قدیمی , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید دانلود بازی , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید اپلیکیشن , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه ای اس او , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید دانلود رایگان و , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید اموزش استفاده ا , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید اموزش کرک , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه android , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه iso , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه iphone , دانلود بازی fifa برای اندروید ، دانلود بازی football برای اندروید ، دانلود بازی فوتبال برای اندروید نسخه pc ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 4,642
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,642
  • بازدید ماه : 123,098
  • بازدید سال : 458,975
  • بازدید کلی : 7,078,850