loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 383 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

متولد اردیبهشت : کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.

متولد خرداد : عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. مخفی کردن احساسات منفی شاید عکس العمل‌های بد را به تاخیر بیندازد، اما این تاخیر در دراز مدت تاثیر بدتری خواهد گذاشت. بهترین کار این است که به تحولات درونی خود اعتراف کنید و تاجایی که امکان دارد با نرمش و مهربانی سفره دلتان را باز کنید.

متولد تیر : اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

متولد مرداد : امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

متولد شهریور : اگر امروز كمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارك وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی كردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این كار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی كردن بیش از حد هم كمكی بهتان نمی‌كند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی كه به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت كنید

متولد مهر : اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

متولد آبان : شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

متولد آذر : زندگی عاطفی شما دستخوش یک سلسله ناملایمات شده که به زودی حل و فصل خواهد شد و این امر نگرش شما را به آینده مثبت و امیدوارکننده خواهد کرد.از یک آزمون با سربلندی خارج می شوید و این موجب خوشحالی شما و خانواده تان می شود. اعتماد به نفس بالایی دارید که یک صفت مثال زدنی در شما به شمار می رود و نباید آن را دست کم بگیرید یا از دست بدهید . تغییراتی در وضعیت ظاهری محیط کار با زندگی شما به وجود می آید که دلچسب و گواراست.

متولد دی : شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می‌شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می‌بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

متولد بهمن : شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

متولد اسفند : ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 3,580
  • باردید دیروز : 2,258
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,977
  • بازدید ماه : 34,490
  • بازدید سال : 370,367
  • بازدید کلی : 6,990,242