loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 315 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

متولد اردیبهشت : شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

متولد خرداد : حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

متولد تیر : اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

متولد مرداد : هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

متولد شهریور : ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.

متولد مهر : امروز شما موقعیت خوبی دارید، موقعیتی كه باعث می‌شود در جامعه خلاق و سازنده ظاهر شوید. به جای اینكه هرچه در دلتان دارید را افشا كرده و بر زبان بیاورید، به خاطر اینكه دیگران برای كار شما ارزش بیشتری قائل شوند كمی ‌خویشتن داری پیشه كنید. منطقی بودن بیشتر از احساسی برخورد كردن برایتان مفید خواهد بود.

متولد آبان : امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

متولد آذر : امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

متولد دی : شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

متولد بهمن : اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

متولد اسفند : امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 118,663
  • بازدید سال : 454,540
  • بازدید کلی : 7,074,415