loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 213 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به وزارت دفاع این کشور پنتاگون اجازه داد تا پرواز هواپیماهای تجسسی بر فراز سوریه را انجام دهد.

به گزارش تلویزیون العربیه از واشنگتن، جوش ارنست، سخنگوی کاخ سفید گفت که اوباما هنوز تصمیمی برای انجام حملات هوایی علیه مواضع “داعش” در سوریه نگرفته است.

اوباما از سوی حزب جمهوری خواه آمریکا برای انجام عملیات در سوریه تحت فشار است. اعدام جیمز فولی خبرنگار آمریکایی به دست “داعش” و تصرف مناطق بزرگی از عراق و سوریه توسط این گروه، جمهوری خواهان آمریکا را بر آن داشته تا از اوباما بخواهند دست به عملیات نظامی در سوریه بزند.

جان مک کین، از باراک اوباما خواست تا استراتژی خود در قبال خاورمیانه را تغییر دهد. در همین حال مایک راجرز، رئیس کمیسیون امنیتی مجلس نمایندگان آمریکا هم گفت هم اکنون ۲۰۰۰ نفر از شبه نظامیان “داعش” دارای گذرنامه کشورهای خارجی هستند، و این تهدیدی برای امنیت آمریکا است.

اوباما در دیدار با نمایندگان حزب دموکرات در مجلس آمریکا گفت که گسترش عملیات نظامی در اولویت قرار ندارد و مردم آمریکا نیز از آن حمایت نمی کنند.

با این وجود بن رودز گفت که دولت آمریکا “داعش” را یک تهدید به حساب می آورد، اما کاخ سفید هنوز در این باره استراتژی اتخاذ نکرده است. او گفت که وضعیت در عراق با سوریه متفاوت است، و بیم آن می رود که هرگونه عملیات نظامی در سوریه بازخوردهایی داشته باشد که به منافع آمریکا کمک نکند.

ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد ارتش آمریکا، نیز گفت که “داعش” در حال تبدیل شدن به یک تهدید منطقه ای است، اما این گروه فعلا برنامه ای برای حمله تروریستی به آمریکا ندارد.

دمپسی رهبران کشورهای سعودی، ترکیه و اردن را دعوت کرد تا جبهه ای علیه “داعش” تشکیل دهند، و گفت که راه حل این بحران در دست رهبران منطقه است.

به گفته ژنرال دمپسی، تا کنون استراتژی اوباما رویارویی با “داعش” در عراق و به ویژه در منطقه کردستان این کشور بوده است، اما آمریکا هنوز تصمیمی برای توسعه عملیات به سوریه و احتمالا همکاری با رژیم بشار اسد نگرفته است، زیرا این رژیم عامل اصلی در بوجود آمدن “داعش” و وضعیت کنونی سوریه است.

روز دوشنبه ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه از واشنگتن خواست تا با رژیم اسد در مبارزه با “داعش” همکاری کند. المعلم گفت هرگونه عملیات نظامی علیه “داعش” بدون هماهنگی با دولت سوریه عملی خصمانه علیه دولت این کشور بحساب خواهد آمد، و حملات هوایی به “داعش” به تنهایی کمکی به حل این مشکل نمی کند.

برچسب ها اخبار سیاسی جدید , اوباما , آمریکا , سوریه , اخبار جدید , اخبار ایران وجهان , اخبار خارجی , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا , اخبار سیاسی جدیداوباما اجازه پرواز هواپیماهای تجسسی برفراز سوریه را صا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 2,328
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 32,403
  • بازدید ماه : 115,895
  • بازدید سال : 451,772
  • بازدید کلی : 7,071,647