loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 249 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

متولد اردیبهشت : از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.

متولد خرداد : گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

متولد تیر : با وجود ونوس موفق که حالا دوباره به دهمین خانه تان یعنی خانه “شرایط” بازگشته است، شما ارتباط حرفه ای دوباره ای با کاری که قبلا انجام داده بودید برقرار کرده اید. اما حالا وقت این نیست که بر چیزهایی که قبلا به دست آورده بودید تکیه کنید. حتی اگر مسیر و راه شما خوب و مثبت باشد، با تنبلی کردن به هیچ چیزی نخواهید رسید!! الان باید خیلی تلاش کنید تا در آینده بتوانید نتایج مثبت و طولانی مدت آن را ببینید.

متولد مرداد : این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

متولد شهریور : شما مسئول اشخاص و رفتارهای دیگران نیستید. زیرا شما در این روزها بیش از حد خود را به دیگران اختصاص داده اید و زمان کمی را برای خودتان، فعالیت‌های شخصیتان صرف می‌کنید. شما با توجه کردن به دیگران می‌خواهید شخصیت اصلی خودتان را به دیگران اثبات کنید اما برای اثبات وجودتان راه‌های دیگری نیز وجود دارد. زیرا زمانی به خود می‌آید و می‌بیند که هیچ کار درست و مفیدی را برای خودتان انجام نداده اید.

متولد مهر : شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

متولد آبان : شما ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

متولد آذر : امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

متولد دی : امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفكرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فكركنید، چراكه ایده كار كردن با یك دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی كه دیگران عرضه می‌كنند را خریداری نكنید، مگر اینكه در خصوص اصل بودنشان به اندازه كافی تحقیق كرده باشید.

متولد بهمن : اگرچه شما می‌توانید قهرمان انجام مسئولیت های متفاوت باشید، جادویی که امروز از توانایی‌های شما سر بیرون می‌آورد تا صلاحیت و شایستگی شما را با آسیب پذیری عاطفی تان ترکیب کند. ماه در اولین خانه از “شخصیت” تان شما را قادر می‌سازد تا نیمه ملایم تر و مهربانانه تر خود را به نمایش بگذارید، بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را دوستانه تر می‌یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت‌های دیگران گوش فرا دهید.

متولد اسفند : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 376
  • بازدید امروز : 1,423
  • باردید دیروز : 4,333
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 17,854
  • بازدید ماه : 172,583
  • بازدید سال : 508,460
  • بازدید کلی : 7,128,335