loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 358 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

متولد اردیبهشت : خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

متولد خرداد : شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

متولد تیر : زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

متولد مرداد : شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

متولد شهریور : شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

متولد مهر : امروز در عین حال كه نقش یك انسان اجتماعی را بازی می‌كنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری كه روی دوشتان سنگینی می‌كند فرار كنید. زمان كمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن كار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینكه زندگی آنقدرها هم كه شما فكر می‌كنید سخت نیست.

متولد آبان : به نظر می‌رسد شما امروز با احساسات خود درگیر شدیدی داشته باشید به خاطر اینکه به نظر می‌رسد در گذشته زیادی ریسک کرده‌اید. با این وجود،‌ شما می‌توانید بوسیله آنچه که در ذهن دارید در مسیرتان راهنمایی شوید. اگر نیازهای شما برآورده نشدند شما ممکن است تردید کنید که آیا بهتر است آنها را داشته باشید یا نه و این آسیب پذیری شما را می‌رساند. از کار به عنوان راهی برای فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنید. در نهایت، در تماس بودن با کارهای ملایم و شیرین می‌تواند احساس انزوا و گوشه گیری شما را کاهش دهد.

متولد آذر : شما می‌توانید امروز سرزنده و با نشاط باشید و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می‌گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از “روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما را به کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌ای از تمایلات تان را بازی می‌کند.

متولد دی : یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

متولد بهمن : امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

متولد اسفند : اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 4,433
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 34,508
  • بازدید ماه : 118,000
  • بازدید سال : 453,877
  • بازدید کلی : 7,073,752