loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 317 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : به نظر می‌رسد که شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی کمتری داشته باشد. افرادی که به شما نزدیک هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید که کارهایی که شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند کرد. وقتی شما خودتان از درک احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌کنند. پس قبل از اینکه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش کنید، اطمینان داشته باشید که کاملاً آنها را می‌شناسید.

متولد اردیبهشت : شما در این اواخر کارهایتان را بدون هیچ گونه تفکر و تعمقی انجام می‌دهید به همین دلیل بسیاری از کارهایتان نتیجه مطلوبی را که می‌خواهید را نمی‌دهند. دلایلی که در سابق برای ادامه زندگی‌تان داشته اید امروز کم رنگ شده اند و جز سرابی برای شما چیزی باقی نمانده است. بهتر است انگیزه‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید ساده تر به ﺁرزو هایتان دست پیدا کنید. شما در این افکار هستید که از این به بعد در کارهایتان نیرنگ بیشتری را اعمال کنید اما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید.

متولد خرداد : امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

متولد تیر : شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

متولد مرداد : امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

متولد شهریور : امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

متولد مهر : امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریك كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

متولد آبان : سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

متولد آذر : امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

متولد دی : وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

متولد بهمن : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

متولد اسفند : اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 720
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 119,176
  • بازدید سال : 455,053
  • بازدید کلی : 7,074,928