loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 309 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

متولد اردیبهشت : یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

متولد خرداد : شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

متولد تیر : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد مرداد : به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

متولد شهریور : امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد مهر : حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

متولد آبان : شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

متولد آذر : اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

متولد دی : شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

متولد بهمن : ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد اسفند : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 118,643
  • بازدید سال : 454,520
  • بازدید کلی : 7,074,395