loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 208 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (1)
به قول مادربزرگم: «همیشه تو هر عزا و عروسی‌ای یه نفر هست که خودشو [...] (همان پف‌ فیل) کنه»
 
روزنامه شهروند: طنز خبری -به قول مادربزرگم: «همیشه تو هر عزا و عروسی‌ای یه نفر هست که خودشو [...] (همان پف‌ فیل) کنه» در جریان مذاکرات هسته‌‌ای ایران و فلان به علاوه فلان هم از این دست آدم‌ها کم نبودند. آن از لوران فابیوس انقلت المجالس که داخل جلسات محرمانه، آنتن‌بازی در می‌آورد و برای اربابان جهانخوارش پیام... البته اربابان جهانخوارش که همه داخل جلسه بودند... ولی خب به هر حال برای نتانیاهو که مسیج می‌داد؟ آن از بنیامین نتانیاهو که سعی می‌کند نقش «ابَر پف ‌فیل» را ایفا نماید و این آخری هم،
 ٤٧ نماینده جمهوری‌خواه که دست‌نشانده و سرسپرده‌ آمریکا در سنا هستند. حضرات برداشته‌اند به سران کشور ما نامه‌ی سرگشاده نوشته‌اند. آخر‌ ای پیشانی؟ من را کجا می‌نشانی؟! آن‌که به ما نامه سرگشاده نداده بود، سناتور تزیینی سنای آمریکا بود! پیش خودشان خیال کردند ملت غیور ما، آن توجهی که به نامه‌های رئیس دولت قبلی می‌کرد را به این نامه هم می‌کند. فکر کردند می‌نشینیم مثل آن نامه‌ها، از این نامه هم لطیفه و ادبیات عامه‌پسند استخراج می‌کنیم؛ زهی خیال باطل. در این‌جا می‌خواهیم جواب فک و دندان‌شکنی به آن ٤٧ سناتور جیره‌خوار آمریکا بنویسیم که بفهمند یک من ماست چقدر پالم دارد.

خدمت ٤٧ نماینده جمهوری‌خواه سنای آمریکا، سلامٌ علیکم
در پی انتشار نامه‌ آموزشی- فرمایشی که به صورت سرگشاده به سران کشور ما مرقوم فرمودید، بگیرید که  اومد:
اولاً:  اقدام به نگارش و انتشار چنین نامه‌ای، مبیّن دکترین ما مبنی بر «آزادی افکار» است که طی آن افراد آزادند به هر لاطائلاتی که می‌خواهند  فکر کنند ولی حق ندارند هر جفنگ و اباطیلی که در فکرشان بود را بر زبان برانند. شما ناخواسته به جهانیان نشان دادید که آزادی بیان چه اثرات سوئی برای جوامع بشری دارد.
ثانیاً: دو سِنت ادبیات دیپلماتیک هم خوب چیزی است. شاعر می‌فرماید: «من از خاری که در بالای دیوار است دانستم / هر دو بالایند اما این کجا و آن کجا؟!» بله؛ شعور و معرفت ربطی به تحصیلات و منصب ندارد. همان‌طور که ما کلی آدم می‌شناسیم که مدرک‌شان تقلبی و پایان‌نامه‌شان کپی بوده ولی با معرفت بوده‌اند. «معرفت دُر گران است به هر کس ندهند / هر دو با ارزش ولیکن این کجا و آن کجا؟!» این پرسش را هم از سناتورها داریم که یعنی خداییش شما در حد ما هم نیستید؟! آخر این چه ادبیاتی ‌است؟ بترسید! ما چند نفر را می‌شناسیم که هر کدام‌شان یک سنا را حریف هستند، بترسید.
ثالثاً:  می‌گویید: «مطابق قانون، توافق احتمالی، بعد از دوران اوباما قابل نقض است» یک جوری می‌گویید قانون قانون که آدم فکر می‌کند آمریکا ایران است! بندگان خدا! در کشور ما، طرف در همین نظام آموزشی درس خوانده، دیپلم گرفته، دانشگاه رفته، فارغ‌التحصیل شده، مجوز شعر گرفته، مجوز آهنگ گرفته، مجوز کنسرت گرفته، بعد کنسرتش لغو می‌شود. می‌فرماید:  «صدها گل زرد، یک گل نصرانی / ما را از تاکسی خالی می‌ترسانی ولیکن این کجا و آن کجا؟»
حالا روی صحبت‌مان با شما وارفتگان و وادادگان داخلی است (آقایان سناتورها با شما دیگه کاری نداریم. می‌تونید تشریف‌تون رو ببرید) شما که به زور و ضرب می‌خواهید صدای امثال سناتورها و نتانیاهوها را به صدای دلواپسان  بچسبانید. چرا پوست حرف را می‌گیرید و مغز آن را وامی‌نهید؟ به‌طور مثال، آن «عزیزم»ی که من به شما بگویم با همان «عزیزم»ی که نامزدتان می‌گوید، یکی است؟ شاعر پرکار می‌فرماید:  «با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی / هر دو دلواپس ولیکن این کجا و آن کجا؟!» از خدا بترسید و به دامان ملت بازگردید.
امضا:  جمعی از مردم هوشیار و بیدار
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گرند بنر در تاریخ 1393/12/20 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

باسلام به مدیریت سایت \" سه سوت \" ...
سامانه طراحی گرند بنر با همکاری 3 طراح حرفه ای با سابقه کار بیش از 3 سال آماده خدمت رسانی به وبمستران عزیز در زمینه های طراحی بنر ، هدر ، کاور و تصویر اسلایدر میباشد.
با توجه به رشد روزافزون تعداد سایت های ایرانی بویژه در بخش خبر و سرگرمی که زمینه فعالیت سایت شما هم هست میتوان گفت علاوه بر ارائه مطالب جذاب ، با تبلیغات (تبادل بنر) و زیبا سازی سایت است که میتوانید در این عرصه سایت خود را از سایر سایت های مشابه متمایز کنید و کاربران فضای نت را جذب سایت خود کنید.
ما در \"گرند بنر\" با کمترین هزینه ، باکیفیت ترین خدمات طراحی را که در بالا ذکر شد در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم. که البته این تنها یک شعار نیست بلکه حقیقتی است که شما با حضور در سایت ما و مشاهده نمونه کار ها و همچنین تعرفه های طراحی به آن پی خواهید برد...
از شما دعوت میکنیم با حضور در سایت ما خودتان درباره \"گرند بنر\"قضاوت کنید:
www.grandbaner.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 3,289
  • باردید دیروز : 5,779
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 15,387
  • بازدید ماه : 170,116
  • بازدید سال : 505,993
  • بازدید کلی : 7,125,868