loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 407 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

متولد اردیبهشت : افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

متولد خرداد : ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

متولد تیر : امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

متولد مرداد : هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

متولد شهریور : ه در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفریح شما را خراب کنند. شما می توانید اجازه دهید ترس بر اعمال تان حکومت کند . از منفی بافی دوری کنید تا تاثیری بر زندگی تان نگذارد. شاید بتوانید مستقیما با مشکل خود روبرو شوید. هر گفتگویی را که می خواهید شروع کنید ابتدا از درستی آن مطمئن شوید چرا که شاید این گفتگو تاثیر بسیار مهمی بر زندگی شما بگذارد.

متولد مهر : ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می‌توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می‌کنید می‌بینید راحت تر به نظر می‌رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.

متولد آبان : امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

متولد آذر : ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

متولد دی : امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

متولد بهمن : شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

متولد اسفند : امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 2,932
  • باردید دیروز : 5,779
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 15,030
  • بازدید ماه : 169,759
  • بازدید سال : 505,636
  • بازدید کلی : 7,125,511