loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 250 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

متولد اردیبهشت : به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

متولد خرداد : با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

متولد تیر : سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

متولد مرداد : امروز ماه در حال حركت كردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای كوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری كاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینكه از منزل خارج بشوید ممكن است كه به یك فروشگاه و یا مكانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

متولد شهریور : با وجود اینکه شما معمولا انسان اجتماعی و خونگرمی هستید ورود خورشید به یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می دهد که در ماه آینده مشغولیت اجتماعی فراوانی خواهید داشت. اما شما در طول روزهای آینده کمتر دوست دارید که وقت تان را با دوستان و همکاران تان بگذرانید. به جای اینکه حلقه هایی را پرتاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید فقط آرام بگیرید و به جمعی بپیوندید. در این صورت وقتی که در گروهی قرار می گیرید همانطور که فردیت و شخصیت خود را حفظ می کنید از طرف سایر افراد گروه نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرید.

متولد مهر : در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارند. بعضی از کارهایتان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی بودن شماست. شما در کارهایتان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید. بخصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهایتان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهایتان حفظ کنید.

متولد آبان : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد آذر : امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

متولد دی : شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود كردن افق فكری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمركز كنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید كه رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌كنید. اما امروز شما می‌توانید كاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل كنید و در زمان كمتری بهترین بازده را داشته باشید.

متولد بهمن : شاید شما فکر می‌کنید که اگر طرز فکرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترک کردن عادتهایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند کار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نکته اشاره دارد که برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست از تلاش کردن برای یک شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.

متولد اسفند : اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,136
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,136
  • بازدید ماه : 120,592
  • بازدید سال : 456,469
  • بازدید کلی : 7,076,344