loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 291 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

خانزاده مدافع جوان پرسپوليس که طي چند روز گذشته حرف و حديث هاي زيادي در مورد تقابل او با حميدرضا سياسي به گوش مي‌ رسيد در اين مورد ادعاهاي جالبي را مطرح کرد.

 

 خانزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ابتدا در مورد پیروزی تیم سرخپوشان مقابل تیم عباس سرخاب چنین گفت: تیم حریف تیم بسیار دونده و قابل احترامی بود. آنها بسیار با انگیزه بودند و مقابل پرسپولیس تا حد توان جنگیدند اما خوشبختانه ما به رغم اینکه تمرینات سنگینی را در کیش برگزار کرده بودیم، توانستیم یک پیروزی شیرین را کسب کنیم.

خانزاده در مورد اینکه خیلی ها معتقدند به ثمر رساندن 3 گل نشان از ضعف پرسپولیس در این مسابقه داشته و سرخپوشان باید بیشتر از این ها حریف دسته دومی خود را به توپ می‌ بستند بیان کرد: این حرف ها در فوتبال حرفه ای دنیا معنا ندارد. بارها در جام حذفی ایران و کشورهای اروپایی دیده ایم که یک تیم دسته اولی و دومی قهرمان می‌ شود، همانطور که گفتم حریف دیروز ما بسیار دونده و با انگیزه بود، ما هم از یک اردوی سنگین برگشته بودیم به همین خاطر همین پیروزی نشان می‌ دهد که ما کارمان را خوب انجام داده ایم.

بدن ها رفته رفته بهتر شد
خانزاده در مورد اینکه از نظر بدنی با توجه به اردوی سنگین کیش مشکلی داشتند یا نه توضیح داد: در ابتدای بازی کمی دچار مشکل شدیم که کاملا طبیعی بود، تمرینات سنگین در کیش و همین طور وقفه ای که در مسابقات انجام شده بود باعث شد تا دقایق ابتدایی بازی کمی گنگ عمل کنیم. اما در ادامه رفته رفته بدن ها باز شد و هر چه از دقایق بازی بیشتر می‌ گذشت عملکرد ما نیز بهتر می‌ شد.

در لیگ‌ بهتر عمل می‌ کنیم
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا در مسابقات لیگ پرسپولیس می‌ تواند شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کند افزود: شک نکنید که همین طور خواهد بود، ما در مسابقات لیگ قطعا وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد. کمااینکه در چند هفته قبل نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در 4 مسابقه تنها یک شکست کسب کردیم آن هم مقابل سپاهان در خانه اش، به همین دلیل من دلیل این همه سروصدا و انتقاد را متوجه نمی‌ شوم. در کل مطمئنم که از این پس وضعیت پرسپولیس بهتر شده و هواداران تیم متفاوتی را خواهند دید.

هنگ کرده ام
خانزاده در واکنش به حرف و حدیث هایی که پیرامون اختلاف او با حمیدرضا سیاسی در اردوی شب قبل از مسابقه به وجود آمده بود به "ورزش سه" گفت: واقعا نمی‌ دانم چه بگویم و هنوز هم هنگ هستم. مثل این می‌ ماند که بگویند خانزاده برج میلاد تهران را جابجا کرده است. خب، وقتی چنین کاری را نکرده ام و به من نسبت می‌ دهند چه واکنشی باید داشته باشم. آن هم من خانزاده که در این مدت نه حاشیه ای داشته ام و نه مشکلی را برای تیمم به وجود آوردم.

داستان شب اردو
خانزاده در پاسخ به اینکه در اردو چه اتفاقی افتاده و سیاسی چه اظهاراتی داشته که چنین حرف و حدیث هایی منتشر شده بیان کرد: داستان این است که بچه ها آن شب مشکلاتشان را به آقای سیاسی منتقل کردند؛ بحث طلب ها، مشکلات مالی، وعده و وعیدهای مدیران قبلی و ماشین های بی صاحبی که هنوز بلاتکلیف هستند آقای سیاسی هم همان شب اعلام کرد که این مشکلات را حل می‌ کند، دیگر حرف خاصی مطرح نشد. با این حرف ها و حرف و حدیث ها هم من را زده می‌ کنند، هم سیاسی را که در این دوره و زمان که هیچ کس برای رضای خدا دست توی جیبش نمی‌ کند هم از جیب شخصی برای پرسپولیس خرج می‌ کند.

چرا من؟
خانزاده ادامه داد: واقعا مانده ام چرا من؟ دلیلش چیست؟ به چه کسی بدی کرده ام؟ کسی که این کار را می‌ کند و با این کار نان به خانه اش می‌ برد از دزد هم بدتر است. شاید نمی‌ داند که این نانی که به خانه می‌ برد بر پایه دروغ است. حداقل اگر قرار است این نان را بخورد، حقیقت را بگوید نه دروغ. اما همین جا اعلام می‌ کنم که دنبال من نیایند چون چیزی از من برایشان نمی‌ ماند.

جاسوس را پیدا کنم می‌ زنمش
خانزاده در پاسخ به این سوال که تلاش نمی‌ کنند تا جاسوس تیمشان را پیدا کنند گفت: من حال و حوصله این کارها را ندارم، بازیکن فقط باید به فکر بازی و تمرین باشد. اما امیدوارم کادرفنی و مسوولان باشگاه این جاسوس را پیدا کنند چون قصد دارم چنان او را بزنم که دیگر نتواند چند ماه فوتبال بازی کند. به حضرت عباس کسی که این اخبار را از درون تیم به بیرون می‌ دهد کارش از دزدی بدتر است. دزد به خانواده اش، به برادرانش و به پدرش که او را از لحاظ مالی تامین می‌ کند نمی‌ زند. اما این جاسوس بدتر از دزد ما هم اخبار ما را داخل تیم به بیرون می‌برد و هم دروغ می‌ گوید. امیدوارم این فرد هرچه زودتر پیدا شود تا به صورت اساسی مشکلش را حل کنیم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 3,095
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,095
  • بازدید ماه : 121,551
  • بازدید سال : 457,428
  • بازدید کلی : 7,077,303