loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 274 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

ايمان مبعلي هافبک سابق تيم ملي در نفت به کسب موفقيت در بازي اين هفته مقابل پيکان اميدوار است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی هافبک تیم نفت معتقد است که مشکل امروزه فوتبال ما نتیجه گرایی مربیان لیگ است و به همین دلیل هم نمی توان انتظار تماشای فوتبال زیبا را داشت.

باید پیکان را ببریم

پیکان از 5 دیدار گذشته اش نتوانسته نتیجه ای به دست آورد برای همین هم با تمام قوا به دیدار ما می آید. برای همین این یکی از سخت ترین مسابقات ما در لیگ است.پیکان راهی جز نتیجه گرفتن ندارد. ما هم ا ز این ویژگی استفاده می کنیم و می خواهیم با کسب سه امتیاز به هدفمان برسیم.

نتیجه گرایی مشکل بزرگ فوتبال

به عقیده من نفت از جمله معدود تیمهایی هست که حتی در دیدارهای مثل راه آهن و سایپا که بازی را واگذار کرده، فوتبال زیبایی ارائه داده است. ما در هیچ دقیقه ای از بازی دستمان را به نشانه باخت بالا نبردیم و تا دقیقه نود فوتبال بازی کردیم.به جرات می گویم که در لیگ امسال تنها 3،4 مربی در لیگ که از آینده تیمشان مطمئن هستند. بقیه فقط به نتیجه گرایی فکر می کنند، اما تیمهایشان فوتبال زیبایی را به نمایش نمی گذارند.شاید آنها هم مقصر نباشند، چون تعداد زیادی از مربیان در خارج لیگ منتظرند که تیمی نتیجه نگیرد، تا آنها بتوانند وارد گود شوند .من خودم دیده ام که بعضی از مدیران باشگاه ها از چند هفته جلوتر، با مربی دیگری قرارداد می بندد تا اگر تیمش نتیجه نگرفت، او را جایگزین کند.به طور مثال من تمام بازیهای استقلال اهواز را دنبال می کنم. این تیم تنها دو امتیاز گرفته است، اما اگر کارشناسی بازی های این تیم را ببیند . قطعا نمره قبولی به آن می دهد.خود من آقای ویسی را از نزدیک می شناسم و می دانم که اهل کثیف بازی کردن و اتلاف وقت و مسایلی از این قبیل نیست..اما حتی خود او هم شاید برای نتیجه گرفتن مجبور شود، نتیجه گرا شود.با این شرایط فوتبال ما افت می کند.

حقمان حضور در بین پنج تیم برتر است

نفت در سه سال گذشته خوب نتیجه گرفته و فکر می کنم با توجه به کارد فنی و مدیریتی خوبی که نفت دارد و بازیهای خوبی که ما انجام می دهیم .حق نفت امسال این است که جزء 5 تیم بالای جدول باشد
برچسب ها اخبار ورزشی جدید , ايمان مبعلي , ليگ برتر , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد آپدیت , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد دانلود , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد نرم افزار , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد نسخه جدید , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد بروزرسانی , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد اموزش , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد سریال نامبر , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد کد , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد دانلود رایگان , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد کتاب پی دی اف , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد دمو , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد پیش نمایش , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد نسخه رایگان , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد تصویر , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد درایور , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد اخرین نسخه , اخبار ورزشی جدیدمبعلي: در ليگ دنبال بازي زيبا نباشيد خواندن ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 3,606
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 33,681
  • بازدید ماه : 117,173
  • بازدید سال : 453,050
  • بازدید کلی : 7,072,925