loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 214 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

3 دختر و 2 پسر تكواندوكار به قول خودشان به اميد شرايط بهتر در زندگي و ورزش كوچ كرده‌اند؛ جايي كه سرمربي تيم ‌ملي‌‌اش رضا مهماندوست است.

 

حالا 3 دختر و 2 پسر تكواندوكار به قول خودشان به اميد شرايط بهتر در زندگي و ورزش كوچ كرده‌اند؛ جايي كه سرمربي تيم ‌ملي‌‌اش رضا مهماندوست است. همين مسئله شائبه دخالت سرمربي سابق تيم ‌ملي تكواندو را به وجود آورده است. وقتي اين شائبه دهان به دهان گشت، محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو ابراز اميدواري كرد تا مهماندوست نقشي نداشته باشد. البته تكواندوكاران ظاهراً فعلاً براي تست فني رفته‌اند و ماندن يا نماندن آنها هنوز مشخص نيست. عمدتاً كساني هستند كه در پيكارهاي انتخابي تيم ‌ملي از پس رقيبان برنيامده‌اند.

 

حالا راهي كشور ديگري شده‌اند تا شانس خود را آزمايش كنند. رضا مهماندوست سرمربي تيم ‌ملي آذربايجان هرگونه دخالت براي انتقال تكواندوكاران را رد مي‌كند‌: «نقل و انتقال بازيكنان به من ارتباطي ندارد. هر چند كه يك مربي براي موفقيت تيم خود به دنبال جذب بهترين بازيكنان است اما من به هيچ عنوان در اين نقل و انتقالات دخالتي نداشته و از هيچ چيزي مطلع نبودم.

آذربايجان كشور كوچكي است كه براي موفقيت ورزش خود در ميادين جهاني و المپيك تلاش مي‌كند تا در رشته‌هاي مختلف از ورزشكاران ديگر كشورها استفاده كند. همان‌ طور كه در بوكس از كوبا، داغستان و روسيه ورزشكاراني در تركيب تيم ‌ملي خود دارد و حتي در كشتي شاهديم كه از همين كشورها و ايران نماينده‌ دارد. در حال حاضر در تكواندو علاوه بر كشورهايي كه نام آنها را مطرح كردم، مي‌خواهد از تكواندوكاران ايراني استفاده ‌كند.» به گفته او آذربايجاني‌ها در ايران دلال دارند: «تا جايي كه من اطلاع دارم، آذربايجاني‌ها در ايران واسطه‌هايي دارند كه دنبال جذب ورزشكاران خوب و فني هستند. تكواندوكاران ايراني هم از اين كانال به آذربايجان آمده‌اند. احمد محمدي قبل از بازي‌هاي آسيايي اينچئون راهي اتريش شد تا ادامه تحصيل دهد و حتي براي تكواندوی آن كشور مبارزه كند ولي ظاهراً كارهاي اقامت او به مشكل خورده است و پس از صحبت با نايب ‌رئيس آذربايجان تصميم دارد اقامت كشور آذربايجان را بگيرد و براي تكواندوي اين كشور مبارزه كند.» سرمربي سابق تيم ‌ملي ايران، وظيفه‌‌اش را تنها تأييد يا رد تكواندوكاران مي‌داند‌: «به عنوان سرمربي فقط حق دارم بازيكناني كه فدراسيون آذربايجان جذب مي‌كند را از لحاظ فني تأييد و يا رد كنم و هيچ دخالتي در جذب بازيكن خارجي ندارم. در جلسه با نقي صفراف نايب‌ رئيس فدراسيون تكواندوي آذربايجان هم روي اين موضوع تأكيد كردم.»

مهماندوست ادامه مي‌دهد‌: «تكواندوي ايران در بهترين شرايط قرار دارد و برخي از تكواندوكاران زماني كه متوجه مي‌شوند سال‌ها بايد پشت خط بعضي نفرات بمانند، ترجيح مي‌دهند براي اينكه دوران قهرماني آنها به پايان نرسد، به پيشنهاداتي كه به آنها مي‌شود، فكر كنند. گناه من اين است كه سرمربي تيم‌ ملي آذربايجان شده‌ام و همه فكر مي‌كنند كه اين اتفاقات زير سر من است اما صادقانه مي‌گويم هيچ نقشي در نقل و انتقالات تكواندوكاران ندارم.» سرمربي تكواندوی آذربايجان درباره تمرينات تيمش براي تورنمنت هلند حرف مي‌زند‌: «در حال حاضر تمرينات‌مان را پيگيري مي‌كنيم و قرار است با 10 تكواندوكار راهي تورنمنت بين‌المللي هلند شويم. منتظر تولد دوقلوهايم هستم كه به گفته پزشكان تا يكي، دو هفته آينده مي‌آيند. به همين دليل احتمال دارد خودم نتوانم تيم‌ ملي آذربايجان را همراهي كنم اما اگر تولد فرزندانم به تعويق نيفتد، حتماً به هلند مي‌روم و تيم را کوچينگ مي‌كنم.»

مهماندوست با اشاره به برنامه‌هاي تيمش ادامه مي‌دهد‌: «بعد از تورنمنت G1 هلند، مسابقات جهاني روسيه و كشورهاي اسلامي را پيش ‌رو داريم كه به دليل فشردگي مسابقات نمي‌توانم به ايران بيايم اما هر جا كه باشم، قلبم براي ايران مي‌تپد و دوست دارم روزي به ايران برگردم.»

اوكرايني‌ها و انگليسي‌ها هنوز براي داشتن مهماندوست اصرار دارند‌: «با اينكه با آذربايجاني‌ها قرارداد دارم اما اوكرايني‌ها همچنان روي پيشنهاد خود پافشاري مي‌كنند تا هدايت تيم ‌ملي آنها را بر عهده بگيرم. مضافاً اينكه انگليسي‌ها هم به دنبال توافق دوباره با من هستند. حتي مسئولان تكواندوي انگليس گفته‌اند در مسابقات جهاني روسيه درباره پيشنهادات جديد خود صحبت مي‌كنند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 4,631
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 34,706
  • بازدید ماه : 118,198
  • بازدید سال : 454,075
  • بازدید کلی : 7,073,950