loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 230 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

اگر مرد گاهی در هنگام نعوظ و یا ارکشن مشکل داشته باشد به معنای آن است که ناتوانی جنسی درکار است ؟  

خیر بسیاری از مردان گاه به دلیل خستگی فراوان ، استرس ، مصرف مشروبات الکلی و یا استعمال دخانیات ، ممکن است توانایی نعوظ را از دست بدهند که این الزاماٌ به معنای ابتلا به بیماری ناتوانی جنسی نیست لیکن چنانچه مکرراً و بیش از ۶ ماه به طول انجامد باید با پزشک مشاوره کرد.

 آیا نداشتن پرده بکارت به معنای دختر نبودن و یا داشتن رابطه جنسی قبلی است ؟

خیر، برخی از زنان به شکل کاملاً ظبیعی و مادرزادی فاقد پرده بکارت میباشند لذا در معاینات پرده ای به چشم نمیخورد و خونریزی خاصی نیز در هنگام زفاف موجود نمیباشد .

آیا بین سایز پا و طول انگشت شصت با اندازه دستگاه تناسلی رابطه وجود دارد؟

خیر . تاکنون تحقیق معتبری به وجود رابطه بین سایز کفش و اندازه دستگاه تناسلی نائل نیامده است و افراد بلند قد ممکن است دارای دستگاه تناسلی کوچکی باشند و برعکس. ضمناً بین اندازه شصت دست و اندازه دستگاه تناسلی نیز ارتباطی موجود نیست .

آیا میتوان با محدود کردن رابطه جنسی در روزهای بخصوص که زن تخمک گذاری نمی کند ، احتمال حاملگی را کاهش داد؟

خیر ریسک بارداری هنوز موجود می باشد چرا که در برخی زنان امکان بارداری در هر موقعی از ماه و حتی در حین قاعدگی نیز وجود دارد.

آیا امکان وجود دارد که فردی مبتلا به بیماری مقاربتی باشد ولی خود نداند؟

بله . برخی از بیماریهای مقاربتی فاقد علائم بدنی خاصی هستند و فرد در صورت ابتلا میتواند آن بیماری را به دیگری منتقل سازد .

آیا استفاده از دستگاه های مکانیکی و یا انجام ماساژ میتوان کمکی در افزایش سایز دستگاه تناسلی کرد؟

خیر. علی رغم بازار داغ اینگونه فراورده ها و همچنین  کرم ها و لوسیون هایی که وعده افزایش سایز دستگاه تناسلی را میدهند ، تحقیقات علمی نتیجه بخش بودن طولانی مدت ایندسته از محصولات را تایید نکرده اند.

آیا این طبیعی است که یک مرد چندین بار در طول روز دارای نعوظ گردد؟

بله. برخی متصورند که داشتن نعوظ صرفاً در هنگام برانگیختگی جنسی بوجود می اید لیکن گفتنی است که عده ای از مردان در شرایط معمول زندگی و بدون تحریک جنسی دارای نعوظ می گردند که اگر چه وضعیت راحتی نیست لیکن پس از چند دقیقه دستگاه تناسلی به وضعیت نرمال برگشت می کند.

آیا برقراری رابطه جنسی به شکل ایستاده میتواند راه خوبی برای پیشگیری از حاملگی باشد ؟

خیر . در هر وضعیت ژیمناستیکی که افراد قرار گیرند امکان بارداری موجود میباشد چرا که اسپرم دارای حرکت میباشد و در شنا کردن به سوی تخمک مسیر خود را پیدا خواهد نمود.

بهترین لغزنده کننده برای برقراری رابطه جنسی چیست ؟

تنها نوع قابل توصیه ، لغزنده کننده های آبی و نه روغنی میباشند. روغن بچه ، کرم های ماساژ، روغن بادام ویا زیتون میتوانند باعث خراب و یا پاره شدن کاندوم گردند ویا زمینه را برای عفونت های دستگاه تناسلی مهیا سازند.

آیا طبیعی است که در هنگام برانگیختگی جنسی و نعوظ در مرد ادرار کردن مشکل گردد؟

بله . مجرای ادرار در مرد هم برای خروج ادرار و هم برای انزال طراحی گردیده است ولی نه به طور همزمان. بنابراین در هنگام برانگیختگی جنسی ورود ادرار به مجرا بسته میشود و پس از انزال بعد از مدت کوتاهی امر تخلیه ادرار می تواند صورت پذیرد.

آیا ترشحات دستگاه تناسلی در زن همگانی و طبیعی است ؟

بله . به شکل طبیعی دستگاه تناسلی زن دارای ترشحاتی می باشد لیکن اگر رنگ این ترشحات به سبزی یا خاکستر تبدیل شده باشد و یا ایجاد سوزش و خارش نموده و بوی تند و زننده پیدا کند ممکن است علامت عفونت دستگاه تناسلی باشد که باید با پزشک مشورت کرد.

آیا داشتن انحناء درآلت تناسلی مرد به معنای آسیب و یا اشکال در دستگاه تناسلی است ؟

خیر . از آنجایی که دستگاه تناسلی بافتی اسفنجی است که ممکن است در یک قسمت این بافت اسفنجی متمرکز تر از قسمت دیگر باشد لذا ممکن است کمی انحناء در آلت تناسلی روًیت گردد. معمولاً افرادی که دارای انحناء در دستگاه تناسلی میباشند مشکلی در برقراری رابطه جنسی ندارند لیکن چنانچه درد در هنگام نعوظ و یا برقراری رابطه جنسی تجربه گردد و یا زاویه انحناء بیش از ۳۰ درجه باشد باید با پزشک مشورت کرد.

آیا اگر در زن یک سینه بزرگتر از دیگری باشد نشانه نقص است؟

خیر. تعداد بسیار اندکی از زنان هستند که دارای سایز کاملاً مشابه سینه باشند و در اکثر زنان به شکل طبیعی یک سینه کوچکتر از دیگری است همانگونه که در مردان نیز یکی از بیضه ها از دیگری کوچکتر است.

آیا تنها مردان خود ارضایی میکنند؟

خیر. عده کثیری از زنان مبادرت به خود ارضایی کرده یا می کنند لیکن در مقام مقایسه با مردان این رقم در زنان کمترگزارش شده است. بنابر شواهد ۹۵% از مردان و ۶۰% از زنان خود ارضایی میکنند.

آیا انتقال بیماریهای مقاربتی از طریق پوست هم امکان پذیر است ؟

بله. علی رغم اعتقاد شایع که تصور میکنند صرفاً از طریق برقراری رابطه جنسی بیماری های مقاربتی منتقل میگردند گفتنی است که از طریق تماس پوستی نیز بعضی بیماریهای مقاربتی قابل انتقالند.

آیا سکس در آب میتواند منجر به حاملگی گردد ؟

بله. آب اسپرم کش نیست! و مانعی برای انتقال اسپرم از بدن مرد به بدن زن در هنگام برقراری رابطه جنسی در آب محسوب نمیگردد.

آیا دوش وسیله خوبی برای تمیز نگاه داشتن دستگاه تناسلی زن میتواند باشد؟

خیر. اگر چه تصورمیگردد که با وارد کردن آب به داخل دستگاه تناسلی میتوان آنرا تمیز کرد و یا اسپرم های احتمالی را شست و یا با عفونت در این ناحیه مبارزه کرد ، لیکن هیچیک از نیت های مذکور با عمل دوش میسر نمیگردد . دستگاه تناسلی به شکل خارق العاده ای ” خود شوینده ” است ، لذا با عمل دوش و یا شستشو های اضافی امکان از بین رفتن باکتریهای مفید موجود گشته و با بر هم خوردن توازن ترکیبات شیمیایی در این ناحیه ، احتمال امکان ابتلا به عفونت های قارچ و یا بیماری های مقاربتی افزونی یابد .

آیا اگر انزال در مرد صورت نگیرد تولید مزاحمت برای بدن خواهد نمود؟

خیر. اسپرم تولید شده در دستگاه تناسلی مرد میتواند تا یک ماه در بدن بماند و بعد از ۳-۴ هفته خود به خود مرده و از بین برود بدون آنکه از طریق انزال به بیرون از بدن رانده شود یا برای بدن و بیضه ها مزاحمتی ایجاد کند.

آیا خود ارضایی سبب ایجاد جوش ، ضعف چشم ، رشد مو در قسمتهای از بدن و یا ضعف قوای جسمانی میگردد؟

خیر . تاکنون هیچ تحقیق علمی بین خود ارضایی و جوش صورت ، ضعف چشم و قوای بدنی و غیره.. رابطه ای پیدا نکرده است. لذا نگرش منفی نسبت به خود ارضایی را باید به سایر فاکتورهای جانبی متعاقب خود ارضایی از جمله اعتیاد جنسی و… ارجاع داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,360
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,360
  • بازدید ماه : 120,816
  • بازدید سال : 456,693
  • بازدید کلی : 7,076,568