loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 260 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟!

 

دوستان لطف کردند برای این عکس شرح نوشتند به چه ماهی. تقصیر ما نیست که خیلی از نظرات قابل انعکاس نبود. فکر نمی کنند ما هم زندگی داریم که. فعلا در شبکه های اجتماعی، عکس رو می کنیم شما هم نظر بدهید، کمک کنید به راز هر عکس پی ببریم.

لاریجانی: ببین جواد، مسیر مذاکره مث یه جوب آب می مونه که پاتو دو طرفش گذاشتی و جلو می ری. هر چی جلوتر می ری این جوبه پهن تر می شه. رفتم که می گم ها…

ظریف: جواد چرا مثل مجسمه حقوق بشر وایسادی؟

لاریجانی: جواد جون گوش کن! یک پاتو می ذاری این ور یک پاتو می ذاری اون ور بعد…

عکس ظریف و لاریجانی در شبکه های اجتماعی

اردشیر لاریجانی: نگاه کن! همیشه آرزو داشتم یه خیاط خوب داشته باشم که کت و شلوار دیپلماتیک برام بدوزه!
محمد جواد ظریف: به خیاط نیست. یه دیپلمات باید لباس به تنش بشینه.

جواد لاریجانی: بیا، بیا برو جواد جون اینا قدر تو رو نمی دونن. بگذار من با سوابق روشنم باهاشون کنار بیام…

لاریجانی: اوه اوه! جواد ببین تو جیبت شکلاتی، آبناتی چیزی نداری بدی بخوریم؟ خیلی استرس دارم، ببین دست و پام چطور می لرزه، اصلا نمی دونم رو پام وایسم. بدو. این خبرنگار پشتیه سوال حقوق بشری داره. باید شکلات برسه که بتونم همه چی رو شیرین جلوه بدم.

لاریجانی: ببین… تو مذاکرات باید اینجوری بایستی، دقت کن به حالتم…
دکتر ظریف: زشته، سنی ازت گذشته، نکن این کارها رو، درست بایست، خبرنگارها دارن نگاهمون می کنند.

ظریف: تموم داشته های قبلیت رو بریز دور. پاها به اندازه عرض شونه باز، پشت به دوربین و خبرنگار. چشمات رو ببند. گوشت روتیز کن که صدای بقیه را هم بشنوی. نفس عمیق. دستا پشت گردن، یک… دو… سه… همینطور که داری نرمش می کنی به این فکر کن که اون منطق ۸ سال قبل جواب نمی ده.

- خب گفتی برای شروع مذاکره باید اول پاها را به اندازه عرض شانه باز کنیم و بعدش باید چی کار می کردیم؟ من تا همین جاش را بلدم.

- باید مثل کریس رونالدو شوت کنی حریف را.

لاریجانی: پت بود یا مت بود که اینجوری می ایستاد؟

لاریجانی: ظریف جون یه هلیکوپتری همین جا برات می زنم، رفتی واسته کارترین اینا! تعریف کن که هی نگن ما انعطاف پذیر نیستیم…

لاریجانی: دارم نامحسوس ازت در مقابل غرب محافظت می کنم ها.

- دیشب خواب دیدم اینجوری وایستادی، کاترین و بچه ها هم شوت از راه دور می زدن، تو هم از دروازه دفاع می کردی!

ظریف: من از رو توپ می پرم تو کاشته رو بزن تو دروازه اشتون!

لاریجانی: در شرایط حساس کنونی چرا می خند؟
ظریف: آخه با این ژستت یاد ماسکرانو افتادم!

- ظریف جان من می شوم رضازاده تو بشو علیرضا دبیر/ من می شوم آندره چمرکین تو بشو سایتیف/ من می شوم قدرت تو بشو سرعت/ ترکیبمان که همین باشد، گور پدر دنیا و سیاست بازی اش!

لاریجانی: یعنی وقت گفتن حسن رأی آورده من همین جوری موندم، آآآآآآ!

لاریجانی: جواد جان دفتر اشتون کدوم وره؟ از این وره؟ از اون وره؟

برچسب ها سایت تفریحی سه سوت , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! آپدیت , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! دانلود , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! نرم افزار , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! نسخه جدید , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! بروزرسانی , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! اموزش , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! سریال نامبر , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! کد , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! دانلود رایگان , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! کتاب پی دی اف , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! دمو , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! پیش نمایش , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! نسخه رایگان , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! تصویر , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! درایور , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! اخرین نسخه , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! خواندن , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! کتاب الکترونیک , اخبار سیاسی جدید طنز / ظریف و لاریجانی به هم چی می‌گن؟! ورژن جدید نرم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 2,749
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 32,824
  • بازدید ماه : 116,316
  • بازدید سال : 452,193
  • بازدید کلی : 7,072,068