loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 335 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

روحانی: بسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست. برای تورم تک رقمی در سال ۹۵ برنامه داریم

رییس جمهوری گفت: حتی اگر تحریمی هم نبود ما در سال ۱۳۹۱ مشکل داشتیم .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حسن روحانی رییس جمهوری، در بخشی از گفته های خود در ابتدای همایش تبیین سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود گفت: «  بسیاری از آنچه به عنوان مشکل اقتصادی ما وارث آن هستیم ارث تحمیلی بر ماست. در بحث تورم هم اینچنین است. اگر دست ما بی محابا در کیسه بانک مرکزی باشدو هر آن تصمیم گرفتیم به رییس بانک مرکزی دستور دهیم تا از پایه پولی و افزایش پایه پولی استفاده کند و مشکلات ریال ما را در هر کجا می خواهیم تامین کند آن روزش روز قشنگی است اما فردایش فردای سیاهی خواهد بود.»

او ادامه داد: « ۴۰ هزار میلیارد تومان از همین کیسه که من حس می کنم کمتر دستی است به این کیسه رفته باشد و نسوخته باشد. ۴۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی گرفتند و مسکن مهر ساختند. بیش از ۸۰ درصد پایه پولی ما را افزایش دادند. اثر آن چه شد؟ آثار آن تورم بالای ۳۰ و ۴۰ درصد بود که به دنبال داشت. »

رییس جمهوری به ارث هایی که از گذشته به دولت یازدهم رسیده اشاره کرد و گفت: « دولت یازدهم دولت مظلومی است. ارث هایی که مربوط به سال های گذشته به او رسیده و از دولت مظلوم تر ملت نجیب و شریف ایران که چه بار سنگینی را بر دوش خود در زندگی روزمره خود و خانواده خود تحمل کردند. »

روحانی افزود: « اما امروز اینجا جمع نشده ایم تا از گذشته خیلی حرف بزنیم. امروز اینجا جمع شده ایم تا از امید و آینده بسیار روشن با هم سخن بگوییم. ما به حول قوه الهی قادریم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم. البته دنیای سیاست نه عصای موسی ای دارد و معجزه و نه درهای آن برای همیشه بسته است. باید همفکری کنیم تدبیر کنیم معضلات اقتصادی را یکی بعد از دیگری حل کنیم موانع را از پیش پا بر داریم. »

او در رابطه با تورم گفت: « در پایان سال ۹۳ میزان تورم به مراتب کمتر از ۲۵ درصد خواهد بود. برنامه ریزی دولت این است که کشور در سال ۹۵ شاهد تورم یک رقمی باشد. »

برچسب ها جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست آپدیت , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست دانلود , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست نرم افزار , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست نسخه جدید , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست بروزرسانی , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست اموزش , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست سریال نامبر , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست کد , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست دانلود رایگ , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست کتاب پی دی , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست دمو , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست پیش نمایش , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست نسخه رایگان , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست تصویر , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست درایور , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست اخرین نسخه , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست خواندن , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست کتاب الکترو , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست ورژن جدید ن , جدید ترین اخباربسیاری ازمشکلات اقتصادی ارث تحمیلی بر ماست اپدیت جدید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 339
  • بازدید امروز : 929
  • باردید دیروز : 2,255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 22,345
  • بازدید ماه : 105,837
  • بازدید سال : 441,714
  • بازدید کلی : 7,061,589